Nová identita, prepojenie tradícií a moderného štýlu

23.01.2025

Golf Klub Bojnice, známy svojou nádhernou lokalitou a dlhoročnou tradíciou, vstupuje do nového obdobia s osvieženou značkou. Nová vizuálna identita prináša svieži pohľad na našu filozofiu, kde sa stretáva športová vášeň so šarmom prírody v srdci Slovenska.

Inšpirácia a vízia novej značky

Nový vizuálny štýl Golf Klubu Bojnice je navrhnutý tak, aby vyjadroval unikátnu harmóniu medzi históriou klubu a jeho ambíciou priniesť moderný golfový zážitok pre všetkých. Logo, farebná paleta a celkový dizajn čerpajú inšpiráciu z ikonických prvkov Bojnického zámku, sviežej prírody a dynamického ducha golfu.


Prečo táto farba?

Pôsobí mimoriadne pozitívne, lebo spája v sebe žiarivosť žltej a temperament červenej. Je symbolom pozitívnej energie. Priťahuje osoby, ktoré sa radi smejú a pre všetko sa vedia nadchnúť, vyžaruje priateľstvo a to chceme komunikovať aj v našom klube, aby bolo u nás cítiť rodinnú atmosféru a pohodu.


Minimalizmus s dotykom tradície

Centrálnym bodom novej identity je moderné logo, ktoré kombinuje symboliku golfovej loptičky s elegantnými líniami symbolizujúce Bojnický zámok. Ak si kladiete otázku, čo je ten symbol okolo loptičky, je to symbol pávieho pera. Pávie pero symbolizuje krásu a farebnosť prírody, ktorá je súčasťou klubu a zároveň Bojnice a najstaršiu Zoo Bojnice na Slovensku. Páv sa stáva novým maskotom pre najmenších. 


Prečo sme sa rozhodli pre rebranding?

Za rebrandingom stojí snaha otvoriť Golf Klub Bojnice širšej verejnosti a zároveň osloviť nové generácie golfových nadšencov. Klub chce byť miestom, kde si nájdu svoje miesto profesionáli, začiatočníci aj rodiny, ktoré hľadajú oddych v krásnom prostredí.

Uvedomujeme si, že staré logo bola pre členov zaužívaná vizualizácia, ale pokrok sa posúva a je nevyhnutné aby logo spĺňalo základné marketingové parametre a zároveň bolo vhodné aj do tlače aj do onlinu.

Rebranding nie je len o vzhľade. Je to o príbehu, ktorý rozprávame. Chceme, aby ľudia vnímali Golf Klub Bojnice ako miesto, ktoré je prístupné, dynamické a kde sa každý cíti vítaný.

Čo prináša nová identita pre členov a návštevníkov?

  • Vylepšené vizuály: Nové logo a branding sa postupne objavia na všetkých propagačných materiáloch, v areáli klubu, ako aj na našich digitálnych platformách.
  • Nový web a digitálna komunikácia: Spustenie modernizovanej webovej stránky s eshopom, kde návštevníci nájdu nový prehľadný rezervačný systém (v marci), informácie o podujatiach a aktuálnych novinkách.
  • Podpora komunity: Rebranding je súčasťou väčšej vízie – vytvoriť z Golf Klubu Bojnice priestor nielen pre golf, ale aj pre kultúrne a spoločenské aktivity, a zároveň chceme aj dať priestor na rezervácie na rok 2025 či už pre firmy, školy, alebo jednotlivcov.

Dajte nám vedieť na sociálne siete ako sa VÁM páči nové logo?